Tanzania dag 3

21 oktober 2017 - Arusha, Tanzania

Mijn chauffeur Willy is keurig op tijd bij het hotel, we gaan nog maar een keer naar de Vodafone winkel om het internet te regelen, voor openingstijd komt de mevrouw van gisteren al naar buiten om ons de benodigde kaartjes te leveren, Willy activeert ze op mijn telefoon alleen het werkt niet! Weer is geduld het toverwoord. Uiteindelijk lukt het behulp van Mengi om het aan de praat te krijgen.

Op school aangekomen blijkt dat de stroom is uitgevallen, geen probleem zou je zeggen, zetten we de aggregaat aan, maar gebeurt niet omdat waarschijnlijk de diesel er uit is gehaald. Heb inmiddels wel een verlengsnoer weten te bemachtigen en nadat de stroom er weer op stond de buizenstelling gemonteerd.

Met Urbanus afgesproken dat we dan na de lunch naar Olotu (groothandel) gaan om spullen te bestellen. Na de lunch geen Urbanus na een uur maar eens gebeld waar hij bleef, hij was nog in de stad maar was dichtbij en zou er zo aankomen, dat zo werd om 16.45 uur waarna hij zei, we hoeven niet meer te gaan ze zijn gesloten.

Ook de 4 weken geleden bestelde artikelen van Nabaki komen niet vandaag zoals afgesproken maar  na veel telefoontjes blijkt op zaterdagmiddag.

In het hotel waar alleen maar safarigangers voor 1 nacht komen heerlijk Indiaas gegeten.