Tanzania dag 10

27 oktober 2017 - Arusha, Tanzania

Bij de receptie staat een man te wachten, hij vraagt me of ik nog weet wie hij is? Blijkt het de taxichauffeur van gisteren te zijn, hij kwam niet om de gisteren te weinig terug betaalde 1000 shilling terug te geven maar om te kijken of hij me wellicht naar ATC kon rijden, waarschijnlijk dacht dat is goeie klant die moet ik houden. Ik kon na het hotelkamer niet meer in hij herkende mijn card niet waarop de aanwezige techneut het probeerde met een met plakbandje aan elkaar zittend apparaat, ook dit lukte niet dus uiteindelijk maar opzoek gegaan naar een master card die deed het gelukkig wel, overigens kan ik minstens 1 maal per dag mijn kamer niet en moet ik mijn kaart laten resetten bij de receptie!

Het verhaal dat ik t-shirts weggeef zorgt ervoor dat er ineens allerlei mensen naar mij toekomen die er ook een willen. Ik geef ze maar weg zolang de voorraad strekt. Bij het naar huis gaan staart een zeer boos kijkende man mij aan tot ik uit het zicht ben, waarschijnlijk is hij gebeld dat ik t-shirts weggeef maar hij had er nog geen gekregen, nou dan heeft hij pech! Heb er wel 2 aan Arnold gegeven 1 xl en 2xxl een voor zijn vrouw, moet gelijk weer op de foto met hem.

IMG_2564IMG_2493IMG_2568

Vanavond koffer inpakken ga morgen naar het SG resort/hotel is wel wat comfortabeler, hoef ik niet opgehaald en gebracht worden.

Morgenochtend om 5 uur opgehaald om op safari te gaan, we gaan naar Tarangiri National Park, Ik mag voor mij, 2 medewerkers van ATC en de chauffeur de hele dag betalen van ontbijt, entree en lunch toe, weet niet of ik dit maal ook de benzine moet betalen, ik zie het wel.