Tarapoto

25 juli 2017 - Tarapoto, Peru

Vandaag een soort van rustdag. Vanochtend met Pim kokosboom planten bij een viskweker die meervallen kweekt opgehaald voor zijn akker. 3 zakken op de auto en zestig losse planten in  de auto. Terug naar huis ook nog de kruiwagen boven op de auto. We hebben de planten maar gelijk naar de akker gebracht, de 2 werknemers hebben hard gewerkt er zijn nu bijna 500 honderd kokosbomen geplant en nog een 100 tal Macambo bomen. Ze zijn ook goed opgeschoten met het onkruid vrijmaken van de akker. De bomen moeten dagelijks ook veel water hebben ook dat verzorgen ze prima, de meeste planten hebben al nieuw blad ontwikkeld.

WP_20170725_007WP_20170725_009WP_20170725_003

In de middag gaan we lunchen bij Vestibles en genieten van het prachtige uitzicht over Lamas en omgeving. We lopen terug en bezoeken het kasteel welke door een Italiaan is gebouwd op de rotsen en deze rotsen heeft bewerkt tot een paardenkop en openhaard. Ook in het zwembad zijn de rotsen geintregeerd. De afwerking van het kasteel is helemaal top en trekt best veel dagjes mensen aan, die dan gelijk het museum en het winkeltje met chocoladeproducten bezoeken.